poniedziałek, 11 lipca 2016

Wyniki konkursu i ENnies

Dziś będzie krótko. Podam wyniki konkursu z wpisu o gadżetach oraz napiszę dwa słowa o ENnies.


WYNIKI KONKURSU: osobiście spodobały mi się pomysły BananaEd. Proszę o kontakt na arathi.jakub@gmail.com wraz z adresem to wyślę kostki. 

Same lampki to prosty i fajny gadżet. Polecam.

ENNIES AWARDS: Jeszcze prośba. Rozpoczęło się głosowanie do ENnies, Będę wdzięczny za oddanie głosu na mnie. Bycie sędzią to bardzo fajna rzecz, sporo się nauczyłem i poznałem mnóstwo gier, na które pewnie bym inaczej nawet nie spojrzał. Zagłosujcie też na Gramela w kategorii Fan's Favorite Publisher.

Głosowanie jest banalne i nie trzeba podawać żadnych danych.

1. Nie trzeba się rejestrować ani podawać danych.
3. W zakładce 2017 Judges stawiacie 1 przy Jakub Nowosad.
4. Możecie inne cyfry przyporządkować do innych sędziów (polecam Stacy Muth, Kayra Keri Kupcu, Hooper)
5. Klikacie Vote i już.
6. Otrzymujecie moją wdzięczność.

Z góry dziękuję. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz